Ocena wątku:
Teraz taka mała podpowiedz co do draga właśnie ;d związanie z tym filmem co dodałem przed chwilą.
No to tak jak widzicie na filmiku gościu mówi o double shiftingu. Najlepiej robić to tak w zależności czym gramy:
1.Jeśli gramy strzałkami to dorzucamy do tego zmianę biegu na wyższy prawym shiftem a drugą ręką zmianę biegu na niższy lewym ctrlem.
2.Za to jak gramy WSAD to zmianę biegu na wyższy lewym shiftem a prawym ctrlem na niższy.
to jest bardzo przydatne w obu przypadkach żeby nie robić wszystkiego 1 ręką
Teraz na czym polega double shifting: polega na szybkie zmianie biegu. Jak wskoczy prędkość na zielony pasek wbijamy bieg na wyższy i od razu szybkim ruchem zbijamy bieg na niższy i znowu na wyższy tak jak na filmiku.
Na początku na pewno nie będzie wychodzić to idealnie ale polega to na tym żeby się doskonalić w tym.
Do wyścigów drag gdzie się pojawiają trafiki nie warto używać double shift bo szybko możemy skończyć na trafiku.
Tutaj macie części jakie najlepiej zamontować do draga:
1.Silnik:zielony.
2.Turbosprężarka:niebieska jak ma niski moment obrotowy na początku / zielony jak ma wysoki moment obrotowy na początku.
3.Przekładnia:niebieska.
4.Zawieszenie:niebieskie.
5.Hamulce:obojętnie jakie, może być nawet bez.
6.Koła:niebieskie.
Klasa E - Scirocco(igc)
Klasa D - Scirocco(igc) / Audi rs4(igc) / Pontiac GTO'65(igc)
Klasa C - Audi rs4(igc) / Toyota Supra(igc)
Klasa B - Ford Focus RS(Nagroda) / Lancer Evolution X(igc)
Klasa A - Porsche gt2 996(igc) / Porsche gt2 997
Klasa S - Mclaren f1 / Zonda Cinque drag / Agera
Umiejętności na Draga:
x2 Dobrze naoliwiona maszyna 35% i 65% = 100% max
x2 Start 41% i 34% = 75% max
x1 moc nitro 4 gwiazdkowa
lub
x2 Dobrze naoliwiona maszyna 65% i 35% = 100%
x2 Start 41% i 34% = 75%
x1 Tu już można według własnego uznania np: Zwiększenie kasy za wyścig...
![[Obrazek: tumblr_mvyt0lGULX1sczmi6o1_500.gif]](http://24.media.tumblr.com/09255907cb63cc08767eb7b8d78b0c17/tumblr_mvyt0lGULX1sczmi6o1_500.gif)
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości