Witaj!

  Wątek zamknięty
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Regulamin forum
spedek Offline
Legenda KM4K
Legenda KM4K
Liczba postów: 66
Liczba wątków: 11
Dołączył: 01.01.1970
Reputacja: 12
Płeć: Mężczyzna
#1
Regulamin forum
Akceptacja regulaminu jest niezbędna, aby użytkownik mógł korzystać z wszystkich możliwości forum.

I. Postanowienia ogólne
1. Forum KM4K.pl służy do prowadzenia dyskusji, wymiany poglądów i opinii oraz wzajemnej pomocy w zakresie danych działów tematycznych forum.
1 a. Korzystać z forum mogą tylko użytkownicy, którzy przeszli proces rejestracji. Tym samym nie wykorzystywali żadnych programów (botów, cheatów itp.), które umożliwiły rejestrację.
2. Użyte w niniejszym regulaminie pojęcia oznaczają odpowiednio:
  • Administrator - osoba zarządzająca forum i czuwająca nad jego właściwym funkcjonowaniem, posiadająca również funkcję moderatora każdego działu forum.
  • Cookies - niewielkie pliki tworzone przez przeglądarkę użytkownika ułatwiające i wspomagające pracę programu.
  • Avatar - niewielki obrazek określający użytkownika forum
  • IP, adres IP - liczbowy ciąg identyfikujący komputer w sieci.
  • Moderator - osoba strzegąca porządku w powierzonym mu dziale forum. Moderator może w określonych przypadkach zmieniać, usuwać lub blokować posty/tematy użytkowników.
  • Post - informacja, pytanie, odpowiedź, głos w dyskusji lub jakikolwiek inny materiał zamieszczony na forum przez użytkownika.
3. Korzystanie z forum jest bezpłatne.

II. Posty
4. Publikować posty na forum może tylko zarejestrowany użytkownik, którego konto zostało aktywowane.
5. Administratorzy i Moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za prezentowane przez innych użytkowników treści. Zobowiązani są jednocześnie do ich nadzorowania.
6. Zabronione jest umieszczanie na forum postów, które zawierają jakiekolwiek treści lub materiały niezgodne z obowiązującym prawem RP, a w szczególności obraźliwe, wulgarne, obsceniczne, oszczercze, nienawistne, zawierające groźby, nieetyczne, obrażające czyjeś uczucia, godzące w czyjąś własność.
7. Złamanie zasady 6. łączy się z bezpośrednim, natychmiastowym i trwałym usunięciem z listy użytkowników wraz z powiadomieniem organów ścigania o zaistniałym przestępstwie. Aby wspomóc te działania rejestrowane są adresy IP autorów.
8. Administratorzy i moderatorzy forum mają prawo do usuwania, zmiany lub zamykania każdego wątku w każdej chwili jeśli uznają to za stosowne.
9. Wszystkie informacje, które wpisują użytkownicy będą przechowywane w bazie danych. Informacje te nie będą podawane bez zgody autora osobom trzecim z zastrzeżeniem pkt. 7.
10. Administratorzy i moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za włamania hackerskie prowadzące do pozyskania danych użytkowników i ich postów.
11.  Temat, którego tematyka nie odpowiada działowi, w którym został opublikowany, zostanie przeniesiony do odpowiedniego działu lub usunięty. Temat zostanie przy tym odpowiednio oznaczony.
12. Zabronione jest spamowanie forum. O tym czy dana wypowiedź jest spamem decydują Administratorzy i Moderatorzy.
13. Każdy użytkownik zobowiązuje się przestrzegać zasad netykiety!

III. ShoutBox
14. ShoutBox jest częścią forum. Mogą z niego korzystać tylko zarejestrowani użytkownicy.
15. Nie wolno wysyłać linków reklamujących!
16. Nie wolno promować cheatów.
17. Nie wolno obrażać innych użytkowników forum, prowokować itp.
18. Zakazane jest nagminne używanie wyrazów wulgarnych!
19. Zakazane jest Floodowanie (pisanie takich samych wiadomości pod rząd).
20. Mimo, że są dostępne różne kroje oraz kolory czcionek, można korzystać tylko z podstawowych z wyjątkiem administracji!  
21. Zakazuje się prowokowania kłótni!
22. Zastosowanie do ShoutBoxa mają również punkty 6. i 7.

IV. Nazwy użytkownika (nick)
23. Nazwy użytkownika powinny być w miarę krótkie i nie powinny zawierać jedynie znaków niestandardowych (!.;,:.-_'#, itd.).
24. Nazwy użytkowników nie mogą być adresami stron www
25. Zastosowanie do nazw użytkowników mają również punkty 6. i 7.
26. Punkt 6 .7 dotyczy również Team Speak'a.


V. Podpisy (sygnatury)
27. Zastosowanie do podpisów mają punkty 6. i 7.
28.wymaga zgody Administratora. W tym celu należy skontaktować się z nim za pośrednictwem systemu Prywatnych Wiadomości (PW). Nie stosowanie się do tego wymogu będzie się wiązało z otrzymaniem ostrzeżenia, a w ostateczności zablokowaniem konta na forum.

VI. Awatary
29. Wymiary emblematu mogą maksymalnie wynosić 80x80 pikseli.
30. Dopuszczalne są jedynie pliki z rozszerzeniem *.jpg, *.gif i *.png.
31. Rozmiar pliku emblematu nie może przekraczać 6 kilobajtów.
32. Zastosowanie do emblematu mają również przepisy 6. i 7.

VII. Postanowienia końcowe
33. Forum wykorzystuje cookies do przechowywania informacji na komputerze użytkownika. Te cookies nie zawierają żadnych informacji, które zostały podane przez użytkownika i służą jedynie ułatwieniu korzystania z forum. Adres email jest wykorzystywany jedynie dla potwierdzenia podanych przez użytkownika informacji oraz hasła.
34. Każda osoba może posiadać tylko jedno konto na forum. Złamanie tej zasady grozi usunięciem wszystkich kont i całkowitym zablokowaniem dostępu do forum.
35. Zaznajomienie się z niniejszym regulaminem jest konieczne aby móc się zarejestrować i korzystać z forum.
36. Administracja zastrzega sobie prawo do nie informowania użytkowników o zmianie regulaminu. Zwykle jednak takowa informacja powinna się pojawić!

Ostatnia modyfikacja regulaminu: 01-12-2013 by Gosia0326


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości