Witaj!

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ogólnie o częściach.
HellEarl Offline
Legenda KM4K
Legenda KM4K
Liczba postów: 266
Liczba wątków: 27
Dołączył: 03.06.2013
Reputacja: 5
Płeć: Mężczyzna
Zawodnik KMNFS Liga KM4K Sezon I - Uczestnik Liga KM4K Sezon II - Uczestnik Mistrz II Ligi KM4K Sezon I
#1
Jak wiadomo mamy 4 kolory części i 6 rodzai części.

Żółte
Czerwone
Niebieskie
Zielone

Silnik
Turbina
Skrzynia Biegów

Zawieszenie
Hamulce
Opony


Silniki

Żółte Silniki odpowiadają dużym silnikom zwiększając moc na średnich obrotach.

Czerwone silniki są lżejszymi odpowiednikami części żółtych.

Niebieskie silniki pomagają autom na niskich obrotach.

Zielone Silniki Dla wysoko obrotowych aut.

Turbinki

Żółte odpowiadają za obroty na całej skali.

Czerwone Działa wyłącznie w najwyższych obrotach.

Niebieski działają na niskich obrotach zaniedbując wysokie.

Zielone Działają w autach wysoko obrotowych trochę szybciej zaczyna działać jak czerwona.

Skrzynie

Żółte skrzynie mają zbalansowane długości biegów, pasują do żółtych silników i turbin. Są ciężkie co może wpłynąć na prowadzenie samochodu.

Czerwone lżejsze odpowiedniki żółtych. Też są zabalansowane lecz są lżejsze. Słabo przenoszą moc co za tym idzie muszą być mocne górne części, lecz mogą poprawić prowadzenie wozu.

Niebieskie skrzynki mają krótkie przełożenia co pozwala na poprawę osiągów aut wysoko obrotowych.

Zielone skrzynie mają najdłuższy moment przełożenia co za tym idzie idealnie poprawiają prędkość maxymalną w autach niskoobrotowych.

Zawieszenia

Żółte zawieszenie według mnie są dla osób z niepewną ręką do skrętów ponieważ w większości aut daje lepszy skręt lecz bardziej wytracają prędkość. Według NFS-W nadają samochodem pod sterowność.

Czerwona zawiech moja ulubiona zmniejsza skrętność auta pozwalając na większe zabawy z wchodzeniem w zakręt z powodu mniejszej starty prędkości przez te części czyli jak dla mnie zawieszenie które pozwala samochodom za IGC w miarę dorównać samochodom za boosty.
Według NFS-W zwiększa nadsterowność i zmniejsza promień skrętu.

Niebieskie zawieszenie za dużo na nim nie jeździłem lecz stwierdzam że nadaje sie tylko i wyłącznie do wyścigów typu DRAG (może Ledziu by wypowiedział się na ten temat Wink ). Według NFS-W nadają się dla 4 buto-wców (4 napęd-owców), Drago-wców i Rajdówek.

Zielone zawieszenie jest mi w 100% obce i wieżę chłopakom z NFS-W jest pół sztywne i nadaje samochodom podsterowności najlepsze dla "pożeraczy autostrad".

Hamulce

Żółte hamulce jak dla mnie nie zbyt warte świeczki jak dla mnie miękkie hamulce wydłużają drogę hamowania i wydłużają czas przejazdu.

Czerwone jak dla mnie bardzo czułe hamulce dzięki tym hamulcom ostre 180 stopniowe zakręty są bułką z masłem powodem jest bardzo dobre hamowanie auta na krótkim odcinku (fajnie można połączyć z żółtym albo zawieszeniem albo oponami z 2 tymi rzeczami nie radzę za duża starta sekund przejazdu Wink ). Według NFS-W są one typowo dla tylno napędowców i dają lekki poślizg.

Niebieski heble uznawane za najlepsze generują podsterowność lecz zalecane jest trochę wcześniejsze hamowanie.

Zielone hamulce pasują do aut które mają już mocna siłę hamowania i tak jak w niebieskich trzeba zacząć hamować odrobinę wcześniej.

Opony

Żółte opony opony które potrafią nieźle poprawić jazdę każdego gracza i pasują do każdego zawieszenia nadają autom typowej przyczepności która pozwala pokonać zakręt bokiem jak i normalnie dla mnie dobre opony.

Czerwone opony opony które potrafią zaskoczyć każdego gracza swoją stabilnością dzięki nim jak ktos nauczy się wjeżdżać idealnie w zakręty to na wyjściu dają mu w gratisie od 1 do 3 km`h co pozwala skrócić czas trasy lub okrążenia o około 1 sek Wink

Niebieskie opony dla mnie opony jedynie nadające się do Dragów poprawiają dobre przyspieszenie.

Zielone opony które nadają podsterowność i zabierają zwinność auta.

Poradnik Napisany dzięki stronie http://nfs-w.pl/ z której zaczerpnąłem wiedzę na temat części jak i wykorzystałem zawarte tam informacje.
______________________________________________
03.06.2013
[Obrazek: HELLANDSPEED.png]
Toni Offline
Legenda KM4K
Legenda KM4K
Liczba postów: 472
Liczba wątków: 54
Dołączył: 30.06.2013
Reputacja: 45
Płeć: Mężczyzna
Zawodnik KMNFS Liga KM4K Sezon I - Uczestnik Liga KM4K Sezon II - Uczestnik
#2
To ja poproszę o informacje, które z samochodów to wysokoobrotowe a które niskoobrotowe, bym wiedział które części włożyć.
______________________________________________
Każdy chce twojego dobra, nie pozwól go sobie zabrać.
>Toni napisał<
KAROLEXD Offline
Legenda KM4K
Legenda KM4K
Liczba postów: 472
Liczba wątków: 32
Dołączył: 13.06.2013
Reputacja: 25
Płeć: Mężczyzna
Zawodnik KMNFS
#3
Hell dodaj to ... odemnie

Żołte silniki SLR, FORD GT, Dodge SRT nowe muscle...

Czerwone silniki do Evo, Nissanów i innych japonców (choc zielony tez mi pasuje)

Niebieskie silniki klasyczne Muscle czyli RT, Hemi cuda itd.

Zielone silniki do najwyrzszych obrotów Cinque, Aventador itd itd itd ...


Turbo sie nie wypowiem bo to wyzsza szkoła jazdy ... najczesciej turbo takiego samego koloru nie za wiele daje ....
______________________________________________
[Obrazek: SYG.jpg]
Blacky Offline
Administrator
Administrator
Legenda KM4K
Liczba postów: 324
Liczba wątków: 27
Dołączył: 17.09.2013
Reputacja: 21
Płeć: Mężczyzna
Zwycięzca PLAY-OFF Zawodnik KMNFS Organizator Championship World Liga KM4K Sezon I - Uczestnik Liga KM4K Sezon II - Uczestnik Mistrz Ligi KM4K Sezon I
#4
(06-11-2013, 09:45)Tonired napisał(a): To ja poproszę o informacje, które z samochodów to wysokoobrotowe a które niskoobrotowe, bym wiedział które części włożyć.

Wysoko obrotowe :
Czyli auta typu Panamera która ma niską prędkość maxymalną ale za to wysokie przyśpieszenie czyli jest wysoko obrotowy
______________________________________________
[Obrazek: tumblr_lek0l6uLJa1qb84lwo1_500.gif]
[Obrazek: 037c62f89e13a31bc5ed3ed49adfadcd.gif]
Tross Offline
Legenda KM4K
Legenda KM4K
Liczba postów: 63
Liczba wątków: 7
Dołączył: 05.02.2014
Reputacja: 15
Płeć: Mężczyzna
Liga KM4K Sezon II - Uczestnik
#5
Żółte części równoważą osiągi auta i poprawiają jego stabilność ( przyczepność).
Niebieskie zwiększają przyspieszenie i pogarszają prowadzenie.
Czerwone nieznacznie poprawiają przyśpieszenie, a ogólnie poprawiają kąt skrętu.
Zielone zaś nieznacznie poprawiają kąt skrętu, a zwiększają V-max.
______________________________________________
patryczek175, proud to be a member of Klub Maniaków 4 Kółek | KM4K since Feb 2014.


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości