Witaj!

Strony (2):
  Wątek zamknięty
Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 2
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
natanesku
natanesku Offline
Legenda KM4K
Legenda KM4K
Liczba postów: 28
Liczba wątków: 1
Dołączył: 30.07.2013
Reputacja: 6
Płeć: Mężczyzna
#1
imie: Natan
wiek: 26
login: natanesku CHICANE-EU
level:17
link: http://nfsc-s.com/nfsw/NATANESKU
Ulubiony producent samochodowy: lamborgini
Kilka słów na temat własnej osobowości: jestem chlopakiem o przecietnym poczuciem humoru trenuje sporty silowe itp...
Osoby które poznałeś z klanu:kasia, karol, paczus, hell, toni,
Cóż skłoniło Cię do wybrania naszego team-u:polecony przez karola.
2013.07.30 godz 18-21. weekend 2,3,4 sierpnia w godzinah wieczorowychHeart
______________________________________________
natanesku, jest członkiem  Klub Maniaków 4 Kółek | KM4K od Jul 2013.
KAROLEXD Offline
Legenda KM4K
Legenda KM4K
Liczba postów: 472
Liczba wątków: 32
Dołączył: 13.06.2013
Reputacja: 25
Płeć: Mężczyzna
Zawodnik KMNFS
#2
Jestem na tak bo to rodzina ... słabo jezdzi ale popełnia typowe błędy jak omija skróty czy po prostu nie zna tras i wywala w sciane nauczy sie szybko Smile na forum pewno bedzie rzadko ale na tsie i na grze raczej sporo Smile
______________________________________________
[Obrazek: SYG.jpg]
Goclaw Offline
Legenda KM4K
Legenda KM4K
Liczba postów: 92
Liczba wątków: 11
Dołączył: 22.05.2013
Reputacja: 10
Płeć: Mężczyzna
#3
Mhmm okej okej. Na razie widzę że znasz dużo osób, to dobrze. Może się spotkamy na nfsie Big Grin
Toni Offline
Legenda KM4K
Legenda KM4K
Liczba postów: 472
Liczba wątków: 54
Dołączył: 30.06.2013
Reputacja: 45
Płeć: Mężczyzna
Zawodnik KMNFS Liga KM4K Sezon I - Uczestnik Liga KM4K Sezon II - Uczestnik
#4
Nie wiem dlaczego powołał się na mnie Big Grin bo nie znam gościa Big Grin
Jeździ słabo, ale to dobrze, przynajmniej nie będę ostatni Big Grin Popełnia te same błędy co ja aczkolwiek ja w grze siedzę od ponad 120 dni Smile Będę miał może z kim trenować by poprawić swoje umiejętności Wink
Jednym słowem: TAK
Uzasadnienie: Aktywny w grze i na TS.
______________________________________________
Każdy chce twojego dobra, nie pozwól go sobie zabrać.
>Toni napisał<
Gosia0326 Niedostępny
Biedroneczka XD
Legenda KM4K
Liczba postów: 627
Liczba wątków: 43
Dołączył: 12.02.2012
Reputacja: 49
Płeć: Kobieta
#5
do zobaczenia na grze Smile ja juz jutro ogarne do konca kompa i gra bez lagów
______________________________________________
[Obrazek: 26yct.jpg]
BLACKSHADOW849
Niezarejestrowany
 
#6
Zgodzę się z przedmówcami robi błędy które każdy popełniał na początku ale czyż nie każdy z nas nie popełniał błędów???
Jestem na tak bo piszę tak o każdej nowej osobie gdyż ja przychodząc tutaj miałem podobny poziom zaawansowania w grze i tylko dzięki pomocy klanowiczów stawałem się lepszym i lepszym graczem Smile
natanesku Offline
Legenda KM4K
Legenda KM4K
Liczba postów: 28
Liczba wątków: 1
Dołączył: 30.07.2013
Reputacja: 6
Płeć: Mężczyzna
#7
dzieki wszystkim za slowa uznania i do uslyszenia na tsie
______________________________________________
natanesku, jest członkiem  Klub Maniaków 4 Kółek | KM4K od Jul 2013.
Pączuś Offline
Banned
Zbanowani
Liczba postów: 152
Liczba wątków: 0
Dołączył: 18.06.2012
Płeć: Mężczyzna
#8
Niby mam cos to gadania wiec powiem krotko jestem na tak rozmowa jest przyjemna i jazda tez wiadomo jezdzic nie kazdy umnie odrazu ale jak to ja wyjme mojego osrodkowe auto czyli moja L (czytac zdzisia):-D i troszke go potrenuje na skruty itp chyba ze sie nauczy to tej pory
KAROLEXD Offline
Legenda KM4K
Legenda KM4K
Liczba postów: 472
Liczba wątków: 32
Dołączył: 13.06.2013
Reputacja: 25
Płeć: Mężczyzna
Zawodnik KMNFS
#9
da rade juz go katuje ze skrotkami a wiec żółty Smile 100% !!
______________________________________________
[Obrazek: SYG.jpg]
S.T.I.G Offline
STIG1905
Legenda KM4K
Liczba postów: 503
Liczba wątków: 88
Dołączył: 06.10.2012
Reputacja: 45
Płeć: Mężczyzna
Zawodnik KMNFS Liga KM4K Sezon I - Uczestnik Liga KM4K Sezon II - Uczestnik
#10
Również na tak, poczucie humoru ma i jest git.
______________________________________________
S.T.I.G, jest członkiem  Klub Maniaków 4 Kółek | KM4K od Oct 2012.
[Obrazek: MgcH4.jpg][Obrazek: images?q=tbn:ANd9GcRcDSJA83-n4CHqhqECP9E...s1kVVZgWCg]



Strony (2):

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości